peterssonemelie

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie - 1 mars 2013 11:15

Igår var jag i storstan (Skövde) hele dan med mina bäste brudar. Vi gick å käka och kollade i massa affärer. Inhandlade ett par nya byxer, ett par skor och en tjocktröja. Blev en sen julklapp till lillebror också, en ny gubbe till hans skylanders  :) Mycket uppskattad var den! Det är då det är roliiiigt att handla saker när man riktigt ser hur de lyser i ögonen på dom.


En hel massa skratt blev det, prat om imorgon och lite planering. Så inhandlade vi våra biljetter till morgondagen. Så nu vart de fixat! Nu ska bara det goda humöret hålla i och drickat inhandlas. Imorgon kommer bli så jävla grymt kul, "våren" kan nog inte börja bättre än med The Fastback och The Topcats spelandes under samma tak. Så blir vi ett hel galet gäng som går ut ihop :D


Finns inget bättre än att spendera en heldag med människor som får en att må så sjukt bra, som känner en utan å in, och som man kan spåra och bara vara sig själv med! Tack för att ni finns. Och än mer uppskattat är de med dessa fina orden - " Är så otroligt glad att jag har dig och Rebecca! Ni är två av dom viktigaste personerna i mitt liv! Med er två vid min sida klara jag allt ❤ Älskar dig! " Dessa fina och otroligt värmande ord skrev fina Carina till mig på min logg igår. Fina fina vän, livet vore inte detsamma utan dig, eller Becca.


 


   


 


Dags att göra sig klar för veckans sista arbetspass, får med mig brorsbarnen hem ikväll :) Imorgon blir det äventyrsbadet i Skövde med dom . Underbar start på en toppendag :D

Presentation


24 årig tjej Boende i Varnum, Västra Götaland. Anställd djurskötare/mjölkerska på Boarps Varnum. Älskar kor, min blandras tik, vänner och familj. Ett gott skratt förlänger livet och spontana saker är bäst :)

Besöksstatistik

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards