peterssonemelie

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie - 2 september 2013 09:38

I torsdags var inte en jätte bra dag, dagen började med krångel. det va miss 278 som vägrade inse att bådet hon stått i de två mornarna innan va upptaget, det tog ett halvt liv att få fast henne, disken hade inte gått och jag va trött som få. Har haft en massa att tänka på de sista, och min attityd mot min omgivning har kanske inte vart den bästa.

Torsdag kväll kom, mjölkade sista passet innan 5 dagars ledighet. Min valps uppfödare, också en av mina bästa vänner, kom och hämtade mig och vi åkte hem till henne och hämtade min bebis. För det är precis vad hon är, en liten bebis. De ska ut efter sömn, mat och bus. Och hon sköter sig så bra :) hon sover hela nätterna, går fint i sitt koppel, nu bajsar hon mestadels bara ute och jag trodde faktiskt aldrig att de skulle gå så här bra efter bara några dar. Hennes nervösa mor är hos min mamma, då min vän och hennes man åkte utomlands i lördags, nog smittar de av sig lite på Gucci alltid. Men jag hoppas att bara vi har kommit hem på tisdag och hon märker att livet inte är så farligt som hennes mamma vill påstå..

Nervositeten som fanns hos mig innan hämtning av Gucci för hur de skulle gå har släppt helt och omvandlats till självsäkerhet, jag är så nöjd över hur duktig hon är!! Och min kärlek till henne bara växer, jag älskar min lilla puppis, min duktiga lilla kärleksfulla livskamrat <3

Två av de finaste tjejerna som finns <3

Mor å dotter

Ovido - Quiz & Flashcards