peterssonemelie

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Emelie - 4 januari 2014 23:51

Idag har jag äntligen fått tummen ur och blockat undan alla jul saker, julen är ju över och jag är inget större fan av julen så de va lika bra :)

Fan, vet inte vad det är. . Men jag får sån jäkla skriv torka när jag är tillbaka hemma efter ledigt. Går å tänker på jätte bra saker under mjölket jag kan skriva om, men sen blir det aldrig av :/ men tiden mellan passen går åt till slapp eller annat pyssel, så blir helt enkelt inte av! Skärpning, nu när jag fått så "många" läsare ;) haha, mitt besöksrekord under 2013 va hela 45 st unika läsare, de ni!

Jag är rätt nere ikväll, trött å halv sjuk. Hostar, känner mig febrig till å från och knaprar tabletter om vartannat. Tur att jag orkar med ladugårdspassen iallafall. Sen har inte dagarna sen jag kom hem vart som jag tänkt, blir knäpp i huvudet på de, ständig tvivel å ständigt grubblande. Önskar att jag kunde stänga av mina känslor, men tur att de finns människor med känslor i denna värld !

Dags att sova, kossorna väntar mig 5.30 imorrn bitti ;) hoppas jag får en hel natts sömn i natt. Go natt alla fina !

Ovido - Quiz & Flashcards