peterssonemelie

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Emelie - 8 januari 2014 01:08

Glädjen över att P fick åka med hem igår blev kortvarig, läkaren ringde senare om hans blodprov och han åkte tillbaka till Borås för röntgen.. In your Face, sköterska jävel, som minsann tyckte att detta kunde man söka för på vårdcentralen, lite magont. Där fick du din arroganta sura jävel!

Så fick han givetvis bli kvar där.

Hade sovmorgon imorses, somnade i soffan igår efter min fem stjärniga middag ;) men vaknade 1 gång i timmen å kollade telefonen, orolig som få, ingen info om läget fick ja, mer än att han inte skulle komma hem.. I andra hand också. Ibland kommer man på sig själv med att tycka att vissa saker borde vara självklara, eftersom de är det, i andra relationer. Så när man är själv snurrar tankarna mer än vanligt, och en del slutsatser har de blivit. En av dom är att vissa saker aldrig tycks förändras.

Nu ligger jag här, och som vanligt har den där john fucking Blund gått vilse på vägen hit, lungorna är på väg upp när jag hostar, gucci drömmer å snarkar (vilket jag iofs är tacksam för, då blir ensamheten inte lika plågsam) , ändå har jag vart rätt ensam sen jag kom hem efter förra ledigheten .

Att de blåser storm ute - vilket jag hatar och jag sov till 12 idag, minus den timmen jag va vaken vid 5 - kommer nog inte Underlätta för detta insomningsförsök.

Hur som helst, "God natt" !

Ovido - Quiz & Flashcards