peterssonemelie

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Emelie - 11 januari 2014 22:14

Vart riktigt jäkla sleten idag, inte enbart för ölen som råka slinka ner igår. Inte vart så dålig som jag brukar va, mest trött. Va en riktigt jävla bra kväll igår i allafall, till helvetet braka loss. Som vanliiiiigt! Fast denna gången va inte vi bovarna i dramat, endast backup. Det värsta idag har vart förkylningen ! Jävla kuk förkylning !!!!! Försvinn ur min kropp för helvete..

Haft en gööööör go kväll idag hittills iaf :) tacos me bäste brudarna, schlager spel å nu gliiiiiider vi i stan. Imorrn bär de av te farmor för mer mys! <3

Av Emelie - 11 januari 2014 15:03

Vissa dagar så finns det ingen människa som jag tycker så illa om som mig själv, har en evig diskussion med mig själv i huvudet om hur jäkla kass jag är ! "det är ju egentligen inte så konstigt att folk beter sig som dom gör, du är ju så jäkla kass ändå". Så kommer jag på mig själv med hur jävla elak jag är mot mig själv, så slutar de ändå med att jag blir förbannad på mig själv.. så är man tillbaka på ruta ett igen, suck!


Men ibland känns det som att jag bara är en pytteliten människa, att ingen ser mig när jag kliver in i ett rum, att jag kan gå på stan och folk liksom springer in i en, hallå, syns jag inte? ibland känns det som att min existens inte spelar någon roll.

Fast det är klart att den gör, mina vänner och familj gör mina dagar och inte minst Gucci. För henne är jag hela världen, och det är så jäkla gött att få vara det för nån. Sen jag skaffade henne så har jag fått en vän för livet ! <3


Mina vänner, familj och kärlek är hela mitt liv, dom är heliga för mig. Men när jag inte riktigt vet vart jag har människor, när jag tvivlar och inte får bekräftelse eller någon uppskattning tillbaka någon gång så börjar jag rannsaka mig själv och funderar väldigt mycket, pga att jag från 5an till 9an blev mobbad i skolan så har jag väldigt lätt för att klandra mig själv och granska mig själv väldigt noga, när det egentligen är den andra personen som kanske borde göra det.


Ibland måste man stanna upp, tänka efter och värdesätta, för rätt som det är så kanske man har en människa mindre i sitt liv som skulle kunna offra allt för en..


   En bild från igår med Rebecca och Elvis hundar, så jäkla härlig bild! :)


Jag offrar allt och lite till för någon som betyder för mig, för människor som är viktiga. Men det kommer till en viss punkt, när min låga brinner ut, när energin tar slut. Mitt bränsle är uppskattning, bekräftelse och ömsesidig respekt.



Tur att kvällen kommer spenderas med mina fina tjejer, go mat, victoria secret fashion show och en massa skratt :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards