peterssonemelie

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Emelie - 12 januari 2014 23:01

Att komma "hem" och byta om till mjukis byxor efter att ha gått i jeans i flera timmar är nog bland de goaste som finns.

Hos farmor plockade vi ner alla julgardiner och bara mös, kollade bland annat på "Farmen - vad hände sen" . Att förra årets 1a & 2a nu bor ihop kom inte som ngt slag i ansiktet för mig direkt.. jag är inte mycke för dokusåpor, men farmen tycker jag är awsome. Se en 08 mjölka en ko eller se någon av dessa stjärnor vara med under en avlivning av ett djur, som Gutta sa - äter man kött bör man också veta hur de går till. Fast å andra sidan så vet jag hur jäkla tufft det är.. Har nog ingen av de gånger jag vart med vid en avlivning inte gråtit.


Min kusin å hans mamma flyttade nyligen till samma ställe som farmor å farfar bor på, hos dom bor mina gamla missar. Jag och Becca gick husesyn och passade på att mysa lite med flickorna :) de är sig lika. Men jag ångrar inte att Ann Britt fick dom, ett bättre hem hade de nog inte kunnat få.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan å fortsätta titta på Gossip Girl, min bästa vän just nu!

Av Emelie - 12 januari 2014 14:31

"Sov" till 13 idag, med flera uppvakningar bakom mig.. förbannade host jävel!! Mamma var inne vid 10 tiden och jag kände mig på nytt som 10 år, panodil och hostmedicin serva hon mig med, tur att jag är sjuk lagom till å va hemma hos mamma. Annars kan jag sakna det ibland när man ligger hemma sjuk, med mamma utom räckhåll, att ha mamma just där, att bli ompysslad och tyckt synd om..

Va ju mindre poppis att bli väckt ur min "skönhetssömn"..

vaknade upp till ett jävla vinterland ute, till mitt förtret, här har jag gått och njutit av att vi går mot ljusare tider, att det endast är 3 månader kvar till Mars, att det då är bil Elmia och det liksom är startskottet på allt roligt vår/sommar har att erbjuda :D
Så snön förbättrade inte mitt morgonhumör!

Gucci passade på att slinka ut när mamma skulle ut å röka också, så fick löpa efter henne i den vita skiten också. Dagen var där gjord.. yay!


Inte ens i badet får man vara ifred, när man hade hoppats på att få njuta ifred en kvart i väntan på pappa ;) vi ska åka till farmor och städa bort hennes jul !

Ovido - Quiz & Flashcards