peterssonemelie

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Emelie - 23 januari 2014 23:31

Ikväll har jag och mamma mumsat rökt regnbåge, färska räkor, ostar, oliver och kex :) fy tusan va gött det var! Till efterrätt blev det gammaldags vailjglass med hackad snickers över. Åh hoppsisenvisstisen, jag "råkade" ju äta 1.5 semla innan idag också :p de slinker ner möe gött när en e ledig å har de gött!


 

Finns faktiskt saker ja mår sämre över än lite kalorier ;)



Som vanligt på torsdagar numera så kollar jag på djurskyddsinspektörerna, eftersom jag vet hur skör relationen mellan många bönder och dessa inspektörer är så får man väldigt blandade känslor av detta program, men det med fåren gjorde mig gråtfärdig :( på mitt jobb har vi ju får, och man har ju fått lära sig en del trots att fåren verkligen inte är mitt största intresse, Men jag har ett hjärta, moderskänslor och är vek när det kommer till den blödiga delen, lipade storslaget när de avlivade lammet. Men inte enbart för att det var sorgset, utan för att lammet skulle slippa lida mer. Men det värsta var ändå det äldre paret som hade den lilla söta hunden, när gubben grät kunde jag inte låta bli att lipa, å som jag grät sen! Man blir ju som ett barn på nytt .


Ligger i soffan och lyssnar på en av min nya favoritlista på spotify, åh bara myser <3


Så kan jag inte låta bli att längta efter sommaren, har svurit å svurit å svurit ute idag, i kylan, i kuk vintern! Men det lyser ju upp lite i allafall, se, man måste kunna se det positiva i det negativa här i livet också :)


 

Så kan jag inteeeeeeeee låta bliiiiii att älska dessa ecards, hihihi! Smaken e ju som baken, men vissa tar andan ur mig å får mig att asgarva. Humor eller ej, smaken är ju som baken. Men jag vet många som uppskattar dessa :)

       

Hahaha, ne nu pallar ja inte med mig själv mer idaaaaa.. Övertrött å "roligast i världen". Haha! GooooNatt :)

Av Emelie - 23 januari 2014 13:34

Blev hämtad av Zara och Becca igår, hungrig som ett djur var jag så vi begav oss till Skövde för ett lass me föda på Max :) Sen åkte vi hem till Zara och kollade på reprisen av paradise hotel, har inte följt denna säsong. Haha, har nog med intriger i mitt eget liv. Farmen är mer min serie ;) Och vissa stunder var jag tvungen att titta bort från tvn, den ena killen, skåningen, jeppe?, är nog en av de vidrigaste människorna jag sett ! Hur kan man frivilligt välja att se ut så, och sen för glatta livet tro att han är guds svar till kvinnorna, och han ligger ju runt som en jäkla kåtbock!? Jag skulle aldrig ens ta i en sån sliskfnusk me tång, riktiga karlar ska de va ;)


Jag och B sov över hos Z, och de hade å göra för att få upp mig imorses kan ja säga, trött tjej ;)


Nu ska jag och B ge oss ut på byn för att få i oss lite föda. Så får vi se vad denna dag har att erbjuda. Är ju ledig tom lördag morgon, lördag kväll är det back to reality.Bakis kan hända ;) Saknar min korv också, lämnade henne hemma dessa två dagar hos Anna och hundarna. Men det ska ni veta, fan va tomt och konstigt det känns att vara hemma utan henne :(


   

Ni som använder instagram och gillar denna sorts humor, följ #olgaotur .. Haha, jag dör lite varje gång jag är inne där och kikar på bilderna..

Likaså med ecards! Så jäkla roliga :D :D


   

#sarcasm_only

Ovido - Quiz & Flashcards