peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

23, Jan. 2014

Av Emelie - 23 januari 2014 13:34

Blev hämtad av Zara och Becca igår, hungrig som ett djur var jag så vi begav oss till Skövde för ett lass me föda på Max :) Sen åkte vi hem till Zara och kollade på reprisen av paradise hotel, har inte följt denna säsong. Haha, har nog med intriger i mitt eget liv. Farmen är mer min serie ;) Och vissa stunder var jag tvungen att titta bort från tvn, den ena killen, skåningen, jeppe?, är nog en av de vidrigaste människorna jag sett ! Hur kan man frivilligt välja att se ut så, och sen för glatta livet tro att han är guds svar till kvinnorna, och han ligger ju runt som en jäkla kåtbock!? Jag skulle aldrig ens ta i en sån sliskfnusk me tång, riktiga karlar ska de va ;)


Jag och B sov över hos Z, och de hade å göra för att få upp mig imorses kan ja säga, trött tjej ;)


Nu ska jag och B ge oss ut på byn för att få i oss lite föda. Så får vi se vad denna dag har att erbjuda. Är ju ledig tom lördag morgon, lördag kväll är det back to reality.Bakis kan hända ;) Saknar min korv också, lämnade henne hemma dessa två dagar hos Anna och hundarna. Men det ska ni veta, fan va tomt och konstigt det känns att vara hemma utan henne :(


   

Ni som använder instagram och gillar denna sorts humor, följ #olgaotur .. Haha, jag dör lite varje gång jag är inne där och kikar på bilderna..

Likaså med ecards! Så jäkla roliga :D :D


   

#sarcasm_only

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Skapa flashcards