peterssonemelie

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Emelie - 30 januari 2014 12:56

Denna natten har nog inte vart nå vidare, vaknade med nackspärr som går ner i skulderbladet! :/


Snön vräker ner, fast det är inte så många flingor som faller ner.


Just nu så önskar jag mest av allt att det ska bli plusgrader ute, så jag kan flytta tillbaka in i stöva, komma hem igen. Så längtar jag till min sovmorgon på måndag och att få vara ledig 6 dar.


Fast de här dagarna har, trots lite krångel, gått riktigt bra.


Haha, när jag kom med mjölken till kalvarna imorses så stod båda två och nästan studsade i boxen. Och båda körde med tungan in och ut, så sjukt söta ! De två är just nu mina lyckopiller <3


 

Gucci hittade jag hos de två små imorses, bushund!




En annan sak som också alltid får mig på bra humör är go musik!

Ovido - Quiz & Flashcards