peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Ledig ..

Av Emelie - 14 april 2014 19:25

Min bror gjorde min dag igår, pappa ringde på morgonen och sa att han spytt på natten. Kände bara hur typiskt de va eftersom jag sett så mycket fram emot att de skulle komma till mig. Så hade det vart krångel på morgonen. Var för en gångs skull ute tidigare, då var de en tacka som fått trillingar och en som höll på lamma, felläge. Det tog en bra stund att få ut lammet, så den som låg innanför var död. Efter en stund hade jag lugnat mig, då skicka min bror och fråga ifall han skulle hämta mig istället. Så han och barnen kom. Innan de kom var de ytterligare en tacka som fick felläge, bara huvudet ute.. Anna fick komma ut.

När bror å barnen kom gick vi husesyn sen gick vi ut till fåren.


De fick även vara med och mata flask lammet, lyckan var total för barnen ? så glada var dom. Innan vi åkte mot Tidaholm gick vi på marknaden, men de blåste på tok för mycket så barnen tröttnade fort. Sen tog vi en pizza på väg hem!

Vid 6 igår kväll var jag helt färdig, skulle BARA ta 2 minuter på sängen men sov till 9.
Gick till Zara efter med Gucci, vi åt, kolla tv och prata en massa..

Idag fick jag en skön sovmorgon:D och hela långa dan har vi vart ute på mammas ute plats och göttat oss i solen, vid 3 tiden blev jag hämtad av Z å co, så nu är vi på väg hem från Skövde efter tittande i affärer å så.


Min lilla sol dyrkare <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Ovido - Quiz & Flashcards