peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 16 april 2014

Ja e inte bitter..

Av Emelie - 16 april 2014 18:51

Stundens känsla, vemod, förväntan och nervositet.

Vemodet.. att säga Hejdå till dessa två, mamma och Erik när man vet att de dröjer ett tag tills vi ses igen. Samt att jag inte hann träffa Z innan jag åkte så blev det aldrig av att träffa Angelina igår heller :/


Förväntan.. att helgen kan bli hur bra som helst, eller tvärtom. Det är lite av en oskriven lag, "när katten är borta dansar råttorna på bordet". Mina arbetsgivare åker och ställer upp sin husvagn imorgon, vad som helst kan hända när de inte är hemma.. så tungan rätt i mun!

Hjälp finns ju iofs om de skulle skita sig fullständigt, så får väl bara hoppas på de bästa å köra på..


I helgen är de ni å jag brudar, be kind to me <3


Fina stora tjocka rejäla 458 och Z, två riktiga pangbrudar <3 458 gick ju på "semster" förra veckan, du kommer att saknas i lagårn.

Så pratar alla om påsken, vad de ska göra and so on.. 2a påsken i rad som ja jobbar, börjar kunna de här med högtiderna. Dock är ju jul valfritt av orsaker vi kan ta när de beger sig.. får väl äta påskmat i efterskott :)

Å alla åker till Elmia utan Emlan , ho ble sittandes hemma.. have fun, trots min frånvaro ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Skapa flashcards