peterssonemelie

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Emelie - 14 januari 2014 19:05

Snö mängden här hemma och "hemma" är stor skillnad, här är de precis så det täcker backen, "hemma" är det mellan 5-10 cm. Sköööönt !

Har haft en bra ledig helg, mycke sömn har de blivit. Fast dock inte så sammanhängande eftersom jag vaknat flertalet gånger varje natt av hostan. DÅ UR jag än vrider och vänder på de när jag är hemma så blir de jag umgås minst med min mamma och lillebror, och varje gång jag kommer hem är samvetet för det desamma.. :(

Fick ett fint brev av min fina vän Zarah igår, sånt borde alla som har någon/några de älskar göra. För att få uppskattning på ett så enkelt vis är så jäkla boostande !! <3


kan ibland inte med ord beskriva hur mycke mina vänner betyder för mig, hur de lyfter mig och gör mig till en bättre människa.. <3

Av Emelie - 14 januari 2014 13:57

Det gjorde gott för kroppen att vara ledig en extra dag samt få en extra sovmorgon! så har jag två sovmorgnar att utnyttja också :) hostan har nog blivit snäppet bättre tror jag, sluppit springa på dass å hosta i toaletten i natt i allafall :) man får va nöjd för de lilla.

Igår morse när min lillebror skulle till skolan var det - 15.5 ute, och Gucci tyckte de inte va någon höjdare nån gång igår när vi var ute på promenad, skräckblandad förtjusning skulle man kunna kalla de, då hon gillar snön och älskar promenaderna. Men att frysa uppskattar hon inte, som matte ;)

Därför va inte hemlängtan hög igår, kunde bara tänka mig inner temperaturen hemma när det va 12 minus ute.. brrrrrrr!!!!!!

Men pratade med chifen förut, det låg på nollan då så då ska de nog gå fint att söva i stöva.

Nu sitter vi på bussen hem, Gucci har nog saknat hundarna i vanlig ordning :)

spännande att åka buss :)

Gucci fick träffa min minsta kusin Nelly igår, mysisar!

Ovido - Quiz & Flashcards