peterssonemelie

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Emelie - 28 juni 2013 11:28

Det är ÄNTLIGEN fredagen jag har väntat på så länge, i helgen går Sweden Rockabilly festivalen av stapeln på Axevalla travbana i Skara (: Jag och min kusin ska tälta där hela helgen. Så det kommer bli en festfylld helg med massa sköj ! Och likt allt annat vi gjort kommer detta bli en helg vi sent ska glömma :D Men innanför glädjen finns de också lite sorg över min försvunna kisse. Han som aldrig brukar lämna bostadsområdet mamma bor i och som kommer och går som han vill via altandörren. Imorgon har han vart borta en vecka, han som brukar vara hemma flera gånger om dagen. Delvis för att snika till sig en tupplur på min mage eller tätt uppkrupen i mitt ansikte så för att inte missa att få sin dagliga dos av blötmat, som hans liv kretsar runt.


Man saknar inte kon förens båset är tomt sägs de! Och när ett djur försvinner blir det så påtagligt hur mycket det egentligen betyder för en, vilken stor del av ens liv det utgör! Min högsta önskan just nu är att han kommer hem som om inget har hänt, att det är uppehåll idag och resten av helgen och att övriga besökare på festivalen har samma goda humör som jag och min kusin.

Ovido - Quiz & Flashcards