peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Folk överraskar <3

Av Emelie - 21 februari 2013 16:15

När man har arbetat tre dar i sträck och har arbetshelg framför sig så är det ljuvligt att vara helledig 2 dagar, men jag blir ju så jävla rastlös bara.


Var uppe vid 9 idag, stressa å gjorde mig iordning för att jag skulle till kuratorn vid 10. Men så när jag väl anlände så var inte gubben där, och han svara inte när jag ringde heller. Så där tog jag mig ut i kylan helt jävla i onödan! Och han har inte hört av sig om varför han inte var anträffbar heller. Brosan har vart här en sväng, så kom Ida och hennes tös Nelly hit med fika och min fisgris Elli har vart här och tjötat lite och druckit kaffe :)


 

Syster, hennes kille och Lucas några dagar efter de kommit hem från BB :)


Fick ju världens bästa överraskning också, min syster och hennes son skulle komma imorrn. Då vart jag lite butt, eftersom de inte har vart här på ett tag och det är väldigt sällan ja träffar dom eftersom de bor ganska långt bort. Så frågade jag mamma nyss när hon skulle komma imorgon, då sa mamma att hon skulle komma vid 16 tiden, då blev jag ännu buttare, eftersom jag åker ut till lägenheten imorgon där jag sover när jag jobbar helg. Så skickade mamma ett sms till Erica och en minut senare titta hon ut genom fönstret och ropar VAFAN??!! Så kommer syrran gåendes med barnvagnen utanför! Jäkla unge! Den kan det där med att överraska, men jag älskar spontana saker. Så jag sken upp som en sol när syrran kom :D Så nu är jag glaaaaaaaaaad, gööör glaaaaaad <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Ovido - Quiz & Flashcards