peterssonemelie

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Emelie - 5 augusti 2013 14:32

På att uppdatera här! Haha. Det har vart helt galet sen sist, jag har verkligen utnyttjat min "semester" och ledighet på jobbet till fullo. Den här sommaren har verkligen vart den bästa sommaren av alla somrar jag upplevt :)))

Sweden Rockabilly festival va grymt, så jäkla kul. Tur med vädret hade vi, folket va as skönt och stämningen var på topp. Innan Rockabilly festivalen spenderade jag en välbehövlig vecka i Skåne och 2 veckor efter Rockabilly festivalen åkte jag till power meet i Västerås.

Där hade vi också tur med vädret, folket var toppen, "sov" i segelbåt och jänkare (har nog aldrig sovit så dåligt som den natten), blåmärken på hela kroppen och solade å brände mig på ett busstak! Haha.. Där lärde jag känna en av de underbaraste människorna jag någonsin träffat, och massa andra galet roliga smålänningar samt två ypperligt trevliga skaraborgare.

Två veckor efter Västerås var det dags för wheels and wings i Falkenberg. Där ockuperade vi en parkering 2 minuters gångväg från Skrea och med ströget 1 m från bakluckan på fåååården och tältet ca 3 meter från motorhuven ! Badade i havet, var vaken till solen åter gick upp, härjade å drack öl, brände mig lite till, lärde känna 2 underbara brudar, åkte cabe, vi hade egen trubadur, umgicks me min underbara smålänning och härjade lite till :))

Och det bästa av allt, det är inte många droppar regn som fallit denna sommaren! Haft så otrolig tur med vädret. Och än är inte sommaren helt över :)) så lite fler roligheter hinns med :)) wiiiiii!! Och den 24 augusti är min puppis leveransklar ?

Ovido - Quiz & Flashcards