peterssonemelie

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Emelie - 5 februari 2014 19:49

Igår kväll kom Z och hämtade mig, gled vidare till Borås och käkade på Max :) Mums! Sen bar det av mot Tidaholm och sängen. Sovit riktigt gött i natt och ja å Gucci vaknade av att mammas kompis och hennes hund var här, så Gucci å Bamse härjade runt i 2 timmar. Så jäkla kul att se henne så livlig.


Annars har jag umgåtts med Z idag, ätit lite, glidit lite, tjötat lite och flummat lite ;) Blev hämtad av Angelina, hem till henne och drack kaffe, fikade och pratade om framtiden och uppdaterade varandra om livet lite eftersom vi inte hörs lika ofta som jag, Z och B hörs. Va så jäkla skönt att umgås med henne lite. Underbara vän <3


Mamma har gjort gjort kålpudding till kvällsmat och jag ska snart vandra bort till Z för att vara moraliskt stöd åt henne till finalen av Paradise Hotel.


Bäst just nu!


Förövrigt ska jag dessa dagar försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt, då kopplar jag bäst bort allt tänk å alla funderingar som jag INTE behöver dessa lediga dagar efter 8 dagars jobb. Det visar sig efter ledigheten hur livet kommer att förändras eller ej. Men lite nervpirrande är det allt :/


Ha en bra kväll, alles :) De ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards