peterssonemelie

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emelie - 7 februari 2014 13:36

Börjar känna lite panik över mina sista lediga dagar, trots att det är hela tre dagar! Tänker över allt jag vill hinna med och hur jag ska få ihop dagarna.


Imorgon är det i allafall helt 100 att vi ska till farmor och äta hennes eftertraktade kalkon. Så vill jag träffa mina brorsbarn, så tänkte köra två flugor i en smäll, ta med dom dit. Sen vill jag sova en natt hos Becca så Gucci får härja med Majlis (B,s katt), så jag och B kan ha den där filmdagen vi pratat om, så vill jag sova en natt hos pappa så vi kan passa på att umgås lite, för det var allt för längesen vi gjorde det, bara jag och han. Saknar ljudet från vedspisen när vi sitter i vardagsrummet och tittar på tv.


Så var det ju de här med sysselsättningen så inte tänkandet tar över, därför vill jag ha fullspäckade dagar till jag ska åka hem igen!


 

Pussis!


Kvällen idag ska spenderas med mina bäste brudar i allafall, och jag ska dricka öl :) Fint de !


Well well, det får väl bli lite som det blir tänker jag, som det alltid blir när det handlar om mig :p


Nu ut i regnet med Gucci (ååååååh va lycklig hon ska bli på mig) och iväg å hämta lillebror i skolan <3

Ovido - Quiz & Flashcards