peterssonemelie

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Emelie - 1 december 2013 19:48

Har vart kalas skönt med lite ledigt :) umgåtts med vänner och familj, handlat lite till julpysslet och julbakat lite :)

Kan vara några av de fulaste lussekatter jag skådat, men ack va goa di va :)

Blev en hel drös med smördegskakor också, de blev lika goda som de såg ut däremot :D

Min kära kusin gjorde även fudge. Vi skulle gjort knäck också, men tiden räckte inte riktigt till. Så de tänkte jag avsluta 1a advent med, om min tid räcker till. Prio ett när jag kommer hem är att få upp lite julsaker så det kan bli lite stämning i vår stöva också :)

Gjorde ett efterlängtat besök hos farfar och farmor idag, hjälpte farmor att sätta upp julgardiner i alla fönster, fikade, blev bjuden på mat och tog en liten skön promenad i skymningen!

Dessa dagar som denna, när de vart så förbannat fint väder ute så mår jag som bäst. Helt otroligt vad lite sol och blå himmel kan göra :) Tääänk om hela december finge va så här <3

Nu ska de bli fint å komma hem och ha en hel ledig dag på hemmaplan imorgon :)

Trevligt avslut på 1a advent på er.

Ovido - Quiz & Flashcards