peterssonemelie

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Emelie - 3 december 2013 09:20

Skönt att vara tillbaka hos kossorna, och trots få timmars sömn så känner jag mig rätt på topp idag. Mjölket rullade på bra, då första mjölket efter ledigt brukar gå segt! Tar liksom en dag ungefär och komma in i rutiner :p men de satt som ett smäck! :) skönt att gå upp när de e mörkt och vara klar strax efter att de börjar ljusna ute. Skönt att lämna en lagård full med nöjda tjejer också, ska va tyst när man går från lagårn.

Nu sitter jag på trappen med en kopp kaffe å kikar på 5 glada hundar som leker för fullt :D

Av Emelie - 3 december 2013 00:00

P och Gucci tvär sover, inte ens mina "hostar-tills-jag-kvävs-och-spyr" attacker tycks väcka honom.. och jag då? John Blund har nog missat mig idag och strött all sand i P's ögon, jag som VERKLIGEN behöver mina timmars sömn, tack som fan Mr Blund :@

Har åstadkommit lite julkänsla idag, äntligen :)



Och tidigare under dagen roade en av vallhundarna sig själv, hur hon tänkte undrade vi också ;)


"Go natt!"

Ovido - Quiz & Flashcards