peterssonemelie

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Emelie - 29 december 2013 14:47

Just nu befinner sig min hund i någon slagsmål spökålder, hon morrar, gläfser och mopsar åt allt å alla typ. Så tandömsning på de, vilket innebär att allt som går att bita på bits på..

Jag älskar min lilla tjej, och jag ångrar absolut inte att jag skaffade henne . Men hon börjar bli dyr i drift trots alla tuggben å leksaker jag införskaffar. 3 laddare, ljud kabel, underkläder, tofflor, dragkedjor på arbetsjackor mm har hon förbrukat. Och nu, som grädden på moset - min laddare till datorn.

Tack min älskade vän, tack!

Vadå?? Jag!? Skulle jag ha gjort nåt!?!?!

Av Emelie - 29 december 2013 11:25

Haha för första gången i mitt liv så känns det inte alls som söndag.

Vaknade av Alva vid 8 imorses, då skulle det tittas på tv i deras rum. Snälla som de är så lät de mig iaf somna om, så vaknade vid 10. Alva är helt fascinerad av Gucci och jag frågade henne igår vad hennes docka hon fick av mig i julklapp heter, svaret var ju iofs ganska givet - Gucci ;)


Fördelen med att ha sovit här jämfört med mamma är att det bara är å öppna dörren så kan Gucci springa ut, inte för att det är jobbigt att gå med henne i koppel. Men här har hon 3 hundar att leka med och man ser hur hon trivs med att springa fritt. Precis som hemma :D



Dagen idag vet jag inte vad den bjuder på, funderar på att kanske spendera lite tid hemma hos min far. Annars får vi se :) det är det som är de fina med lite extra ledigt, att man kan ta dagen lite som den kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards