peterssonemelie

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Emelie - 30 december 2013 14:39

Under denna ledigheten har det blivit sena nätter, vilket har gjort att jag denna ledighet vart en riktig sjusovare.. Jisses, längesen jag sov längre än till 11 när jag vart ledig.


Imorgon är det tydligen NYÅRSAFTON, den dagen på året man tänker tillbaka på det gågna året, vad som vart bra och inte, vad man minns extra mycket och vilket som var årets höjdpunkt. Man har ofta också planerat långt i förväg vart man ska vara, vad man ska äta, man vet på ett ungefär hur kvällen kommer se ut osv osv. Jag har aldrig innan haft så här dåligt planerat inför nyår. Jag vet vilka jag kommer spendera kvällen med, men that´s it! Så jag hoppas att alla ni andra får en mer lyckad afton än mig. Men å andra sidan, det brukar alltid dyka upp nåt och som sagt - de spontana och oplanerade sakerna brukar bli bäst :)


 

     

2 sovmornar återstår för mig, Torsdag morgon är det back to reality. Men det är faktiskt lite som dom säger, borta bra men hemma bäst. Jag kan med handen på hjärtat helt ärligt medge att jag längtar hem, det gör nog Gucci också. Till hundarna. Och jag hoppas han där hemma saknar mig lika mycket som jag saknar honom.


Dags att slänga på sig ett face, jag och min kära vän Z ska åka till vuxenbutiken i Tidan och kika lite ;) haha.

Av Emelie - 30 december 2013 01:28

Jag har sånt jävla flyt som har världens bästa pappa, han kom med sin dator förut. Han använder den knappt, så det gick fint att jag fick låna den :)


Kvällen blev i allafall riktigt riktigt bra! :) bowling med Rebecca, Martin, Zarah och Rachel me flickvän. Jag ledde rätt stort tills Rachel fick nåt flyt och drog om mig. Men jag är stolt 2 a på 6 pers ;)


Efter bowlingen åkte vi till Tibro bar och grill, där de säkert har Sveriges största pizzor. Men de gick ner en hel del ändå, trots att den va så jäkla stor. Va nog rätt hungrig!


Tog några strög i stan och innan vi åkte hem blev vi åter påkomna med hur sorliga vissa människor i Tidaholm är, när man välter julgranen på torget har man inte mycke över till liv. Man tycker ju att mognaden borde va större när man är över 18, men vissa växer fan aldrig upp! Sorgliga idioter.

Så glad att jag inte bor kvar här, och förstår att P inte vill sätta sin fot här..

Ovido - Quiz & Flashcards