peterssonemelie

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Emelie - 4 december 2013 11:30

I'm feeling great, I'm feeling awsome:D You are the reason, you are amazing!

Helt otroligt vad lite solsken, en go karl, världens bästa jycke, bäste jobbet och sköna arbetsgivare kan göra för hälsan å humöret :)

Grädden på moset hade vart om inte ryggen hade valt att bråka med mig, men man kan ju inte få allt här i livet ;)

Sova, de kan hon damen.

Igår gjorde jag en av årstidernas höjdpunkt, knäck! Aldrig gjort de själv innan så misslyckandet stod för dörren. Men kung som jag är i köket så blev den succe :D och jag njuter av varje tugga..

Av Emelie - 4 december 2013 06:34

Alldeles för få timmars sömn i natt igen, anledningen är dock den bättre än föregående natt.

Får väl se hurpass smidigt morgonens mjölkpass går till väga, min rygg har återigen valt att fucka mitt liv!! Kommer ju i allafall ur sängen själv, än så länge. De som inte dödar härdar, säger de som vet.



Bilden kan få tala för sig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards