peterssonemelie

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Emelie - 9 december 2013 23:37

Helgen är över, en ny kalv har de blitt på boarp . Fröken 535 fick komma hem från utgården och lilla goa 323 fick åka på "semester" till de andra semesterfirarna på utgården.

I Torsdags blev mamma åter inlagd, samma skit som sist hon låg inne, imflammation i ryggmärgen. Proverna och röntgen bilderna skickades till en spec i gbg, och han beslutade att mamma skulle transporteras dit för operation under fredag kvällen/natten. Pga dåligt väder fick de bli ambulans istället för helikopter som de va bestämt först. Hon opererades lör förm, ochnu håller jag alla tummar för att hon ska slippa fler sjukhusvistelser den kommande tiden..


Sovmorgonen idag var så himla behövlig, och jag har fått tummen ur att äntligen städat ordentligt här "hemma" idag.

Tänk om humöret jag hade de första timmarna idag kunde fått hålla i sig. Men kvällen har inte alls vart så där bra och flytande som jag hade hoppats. helvetes veckan är de ju också, men mensen brukar sällan påverka mitt humör som den gjort idag. Tre dar innan är jag inte å leka med, men sen går de bra.. Men ikväll, när de va sak efter sak som testade humöret så vart de nog, droppen var när den ena sträckaren gick sönder på upprullar fanskapet som verkar ha en omättad aptit på just sträckare.. Fick låta skiten rinna över, och att de kan va så gött å låta tårarna spruta efter att man fullständigt kokar är helt otroligt dumt egentligen..

Nu ber jag till högre makter att morgonen blir smärtfri och krångelfri! Men innan de är morgon ska man ju helst sova några timmar, för de krävs sömn. Vilket kroppen just nu inte har en tanke på att ge mig! Vart är den där jävla bluuuuund??

Ovido - Quiz & Flashcards