peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Long Time Ago

Av Emelie - 12 februari 2014 15:02

Haha, va inne och kollade mitt bloglovin konto förut, dels för nyfikenhet, för att se hur många jag har som följer mig, hela 2 stycken ; ) men besöksstatistiken är det jag alltid kollar. Hittade även en del gamla bloggar, såna jag läste förr. Nån hade flyttat till ny portal å några har slutat blogga. Never mind, de kan ju inte vart så intressanta eftersom jag slutade följa dom ;)


Har ju alla de bloggar jag följer sparade som bokmärken på telefonen, men bloglovin är himla smidigt, tur appen var bättre än webbläsaren :) 

Och Tack vare Elin svärd så har jag nu ett par nya fina bloggar att läsa, det är så mysigt att krypa ner på kvällarna och lägga sig med mobilen under täcket och kolla igenom de bloggar man följer, egentid innan John Blund :) 

kika in hos Elin svärd, hon är en ung tjej som driver lantbruk med sina föräldrar, hon skriver också om träning, sin hund så tar hon grymt fina bilder! Så duktig på att fota!
Http://elinsvard.se

För att se de bloggar jag följer kan ni kika in på bloglovin, eller så tittar ni under länkar till vänster på bloggen. Beror ju på om ni är inne på webbläsare eller inte också. 

Förutom lite magvärk hos vissa kor, vilket resulterar i löst bajs och att de inte äter kraftfodret som de ska så är det lugnt i lagårn :) har haft skallebank sen jag klev upp imorses, så nu får det bli en stunds vila innan det är dags att gå till kossorna igen. 

Jag blir så himla glad av sån här positiv feedback när jag skriver, dels för att jag älskar att skriva, och dela med mig av det jag skriver Men också för att de rör ett ämne som ligger mig väldigt varmt om hjärtat! Tack fin fina du :) u made my day!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Ovido - Quiz & Flashcards