peterssonemelie

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Emelie - 3 april 2014 21:55

Som den sockerberoende jag är så hamna jag i himmelriket när jag trilla in på denna blogg - http://www.nattstad.se/sweetcake . Kika in å möt himmelriket ni också alla söt tokiga :)

ÄNTLIGEN hemma hos mamma nu iaf efter en lång väntan i Falköping på över en timme och oturligt nog dog min telefon efter halva bussresan till Tidaholm, att åka buss utan musik är pest å pina. Sitta å lyssna på "nästa" eller "stannar vid" hela vägen, yay -.-




Hoppas ni får en fortsatt skön torsdag kväll! Jag kommer nog decka tidigt, trött som fan :(

Av Emelie - 3 april 2014 15:37

Mjölkade imorses och lagårn gick fint. Dock så hade de inte värst mycke att äta inne så de var lite klåna å skulle "hjälpa till" korna.. Men nej tack, fixar de utan hjälp!

Efter frukost kom Björns lärare för att utvärdera hans projektarbete. Sen fyllde jag och Anna skåpet på gårds bilen och Åkte med de till tackorna med lamm på betet. Ställt in pallarna med betfor som kom igår. Stängt för till de som ska lamma så de inte kan gå ut, då de ändå håller sig inne hela tiden. Så de i maskinhallen med lamm kan gå in och ut nu :)

Så fick vi ett ryck igen ! :) sagt Hejdå till Björn då jag är ledig imorrn å han gör sin sista dag imorrn.



Mys hos kalvarna :)

Kaffe ute nu sen fixa lite å bege mig mot Tidaholm för att ta helg.

Ovido - Quiz & Flashcards