peterssonemelie

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Emelie - 23 april 2014 15:19

Imorses hade jag äntligen sovmorgon, så underbart jäkla gött! Men ändå är jag helt mör i kroppen idag, så där seg å osmidig.

Jag å P har idag iaf påbörjat ett försök till att stängsla så korna kan få komma ut, men det blev enbart att städa efter skogsmaskinen besök i vintras. Plocka upp trasig eltråd och få bort så mycket ris och "virke" som ligger där den kört.. jäklar va de ser ut! :(


Gucci har vart med hela tiden, sprungit i gräset, tuggat pinnar å jagat de ja kastat samt legat på min jacka vid fyrhjulingen å solat. Göttegris! :)

Glömde mina handskar hemma också, så de får ja sota för nu.


Jäkla va de växt dessa dagar å det är så skönt ute trots att de blåser. Gick i linne å städade :)

Ovido - Quiz & Flashcards