peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Sämst planering

Av Emelie - 30 december 2013 14:39

Under denna ledigheten har det blivit sena nätter, vilket har gjort att jag denna ledighet vart en riktig sjusovare.. Jisses, längesen jag sov längre än till 11 när jag vart ledig.


Imorgon är det tydligen NYÅRSAFTON, den dagen på året man tänker tillbaka på det gågna året, vad som vart bra och inte, vad man minns extra mycket och vilket som var årets höjdpunkt. Man har ofta också planerat långt i förväg vart man ska vara, vad man ska äta, man vet på ett ungefär hur kvällen kommer se ut osv osv. Jag har aldrig innan haft så här dåligt planerat inför nyår. Jag vet vilka jag kommer spendera kvällen med, men that´s it! Så jag hoppas att alla ni andra får en mer lyckad afton än mig. Men å andra sidan, det brukar alltid dyka upp nåt och som sagt - de spontana och oplanerade sakerna brukar bli bäst :)


 

     

2 sovmornar återstår för mig, Torsdag morgon är det back to reality. Men det är faktiskt lite som dom säger, borta bra men hemma bäst. Jag kan med handen på hjärtat helt ärligt medge att jag längtar hem, det gör nog Gucci också. Till hundarna. Och jag hoppas han där hemma saknar mig lika mycket som jag saknar honom.


Dags att slänga på sig ett face, jag och min kära vän Z ska åka till vuxenbutiken i Tidan och kika lite ;) haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Ovido - Quiz & Flashcards