peterssonemelie

Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

önskar en del vore annorlunda..

Av Emelie - 14 mars 2014 21:23

Framöver kommer de bli en del lösenords skyddade inlägg, pga olika orsaker. Vill ni ha koden så är det bara att skicka ett mejl - emelie.petersson89@hotmail.se är mejl adressen eller skriv pm på facebook.

Ser också att mina läsare har ökat, väldigt roligt :D och även de dagar jag inte skrivit något har det var en hel del inne å tittat. Vill självklart att ni ska stanna kvar!

Livet är inte helt på topp just nu, så därför kommer jag skydda en del inlägg, där jag kommer skriva om framtiden, mina val i vägskälen framöver och en hel del känslor.

Trött ikväll, känns som att de inte spelar någon roll hur jag beter mig i lagårn. Sällan inne en kväll innan 9. Så tidiga mornar, de tär. Så en hemskt hemlängtan, vill också ha fredags mys, någon att komma "hem" till. Känner mig ständigt väldigt ensam bara :/ men men, framtiden får utvisa helt enkelt..

Trevlig kväll på er, alla ca 35 ständiga läsare :) haha..

 
 
Ingen bild

Zara

14 mars 2014 21:50

Vi saknar dig här hemma älskade du! ❤️ Du är stark och du tar dig igenom det här! Älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 maj 2014 15:52

Hedanefter kommer ni hitta mig på http://nattstad.se/peterssonemelie ...  ...

Av Emelie - 4 maj 2014 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3844272048 " ...

Av Emelie - 4 maj 2014 14:44

Z och flasklammet Isa i torsdags när hon hämtade mig. Mina fina ...

Av Emelie - 4 maj 2014 12:59

Haha, så blev det ett sånt där uppehåll igen. Men va gör de tänker jag, den som väntar på nå gott :)   Nu när korna går ute så har jag fortsatt gå upp tidigare, eftersom man aldrig vet vad som händer när de ska gå in i lagårn. Vem eller vilka som...

Av Emelie - 28 april 2014 14:06

Känslan att få skriva ett inlägg från datorn är ju oslagbar, telefonens app är ju himla bra med telefonen och jag är inte rktigt kompisar då den stavar själv så fort den får chansen osv osv..   Jaaa, då har de vart ett uppehåll igen :p Men vet ni...

Ovido - Quiz & Flashcards