peterssonemelie

Alla inlägg under mars 2014

Av Emelie - 4 mars 2014 20:22

Idag är det mitt absoluta favorit bakverks dag, å vet ni va? Jag har inte ätit en enda :O
Men jag har ju ätit semlor innan i år! Det är ju så fantastiskt jäkla super gott :D

så fettisdag eller ej, skulle kunna äta de året runt, varje dag ;) sa fettot.

Men jag har nog gjort något som inte många andra gjort <3


Myst me tacklammet :)) ja dör va söt hon är!

Nu tar jag kvällen, med min trogna vän datorn å Gofisen gucci . Hon började få färsk foder idag btw, mycccke godare än torrfoder sa hon.

Av Emelie - 4 mars 2014 09:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emelie - 3 mars 2014 21:37

Lamm är fött! <3 en liten söt tacka blev de.

Det gjorde verkligen min dag. Vi märkte inte när hon lammade, så när vi hittade henne var hon inte tillsammans med sin mamma, en pälstacka hade lagt vantarna på henne. Knäppa djur !

Sagt de förr och säger de igen, lammningen är de absolut roligaste som finns när de kommer till lantbruksdjur <3


Kvällsmat står nu på schemat å Gossip girl på swefilmer tills de är dags att sova :)


Go kväll !

Av Emelie - 2 mars 2014 21:33

Idag har jag


-Sovit mer än vart vaken

-Legat mer än suttit

-Mått fruktansvärt dåligt

-Svullat

Och bara tyckt allmänt synd om mig själv!


Tror de kallas baksmälla, det där självförhållande dagen-efter syndromet


 

 


Har ett par "luckor" från igår, men jag kan leva med de. Kvällen blev inte helt som planerat, men jag hade i allafall kul som tusan. Kan ju inte bli annat än röj när JLT står för underhållningen, och de gjorde inte mig ochresterande 700 som besökte Tidaholms parken igår besvikna.


Nu tänker jag avrunda kvällen, ut med de lilla djuret, ta en dusch sen bädda ner mig och titta på gossip girl.



Denna mannen är kung! <3 En riktig poet.


 


Jag och min underbara brorsdotter innan idag.

Alva - Farmor! Är Emelie sjuk?

Mamma - Faster var ute igår med sina kompisar och drack onyttiga drycker,

så det är helt och hållet hennes egna fel att hon mått dåligt idag.

Alva - Jag var också sjuk för några dar sen, men det var inte mitt fel.


Hoppas ni haft en bättre söndag än jag, imorrn eftermiddag äre back to reality igen.

Av Emelie - 1 mars 2014 14:22

Ikväll ska jag å ett härligt laddat gäng till Tidaholms parken och svänga våra "lurviga" ;) Haha!


Facet är uppfräschat, brynen plockade, håret färgat och sen ska B fixa mina naglar. Ölen skaffa vi förra helgen, biljetterna hämta Z igår och klädvalet inför ikväll är (nästan) valt och nerpackat. Så nu kan jag slappna av lite till 16 när Z kommer å hämtar oss, då ska vi grilla lite och umgås innan folket trillar in vid 19 tiden :)


Jag har en känsla, att denna kväll, likt förra året när JLT spelade i parken, kommer bli en kväll att minnas å le åt!



Ut på prommis med min gofis :) Hoppas alla får en riktigt bra lördag kväll, de ska ja ha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards